singular.php
App ons
Gratis magazine aanvragen
Mail ons
Afspraak maken
Aanmelden nieuwsbrief

Aanvraag Special ISIS verzekering

Acceptatie

Je aanvraag is geaccepteerd op het moment dat je het polisblad hebt ontvangen. De verzekering gaat in op de ingangsdatum die je hebt aangegeven.

Bereken premie

    1. Periode





    [group doel-reis-anders-selected]


    [/group]

    2. Verzekerden

    Verzekerde 1 (verzekeringnemer)







    [group nog-een-verzekerde-selected]

    Verzekerde 2 (indien van toepassing)







    [/group]

    Contactgegevens












    3. Gewenste dekking


    EuropaWereld excl. VSWereld incl. VS



    [group geneeskundige-kosten-selected]

    ExtraAll-in (alleen geldig tot 55 jaar)
    [/group]

    4. Premiebetaling

    De verzekeraar zal de verschuldigde premie incasseren.

    Goudse Schadeverzekeringen N.V.
    Bouwmeesterplein 1, 2801 BX GOUDA
    (NL) Incassant-ID: NL73ZZZ290124040000





    5. Overige vragen


    [group toelichting-politie-selected]


    [/group]

    [group toelichting-verzekeraar-selected]


    [/group]


    [group toelichting-loopt-verzekering-selected]


    [/group]


    [group toelichting-vraag-schade-selected]


    [/group]


    VERKLARING EN ONDERTEKENING

    Mededelingsplicht

    Belangrijk!

    Je verklaart met de aanvraag van deze verzekering:

    dat je de vragen naar beste weten, juist en naar waarheid hebt beantwoord;

    dat je de aangevraagde verzekering wilt afsluiten. Het is belangrijk dat je ons alle informatie geeft die van belang kan zijn voor het beoordelen van het te verzekeren risico en de persoon van de aanvrager en/of de verzekerde. Zijn er andere mee te verzekeren personen van 16 jaar en ouder? Dan meld je ons ook de feiten en omstandigheden die aan deze persoon of personen bekend zijn of behoren te zijn. Beantwoord daarom alle vragen zo volledig mogelijk. Dit geldt ook voor vragen waarvan je denkt dat wij het antwoord erop al kennen.

    Hebben wij om feiten en omstandigheden gevraagd die je op het moment van de aanvraag niet bekend waren, maar die vóór onze definitieve beslissing over jouw aanvraag wel bekend werden? Dan is het belangrijk dat je ons deze informatie alsnog geeft. Als na het afsluiten van de verzekering blijkt dat je één of meer vragen onjuist of onvolledig hebt beantwoord, kan dit gevolgen hebben. Jouw recht op een uitkering – en eventueel ook dat recht van andere verzekerden – kan worden beperkt of zelfs vervallen. Is er gehandeld met de bedoeling om ons te misleiden? Of hadden wij deze verzekering niet afgesloten als wij de werkelijke stand van zaken hadden gekend? Dan hebben wij ook het recht om de verzekering op te zeggen.

    In afwijking van wat er bepaald is in artikel 7:928 van het Burgerlijk Wetboek geldt het bovenstaande ook als je de algemene slotvraag onvolledig hebt beantwoord.

    De premiebetaling

    Je verplicht je de verschuldigde premie, assurantiebelasting en kosten te betalen.

    Waarvoor gebruiken wij persoonsgegevens?

    Als je een verzekering of een andere financiële dienst aanvraagt, vragen wij om persoonsgegevens. Zonder deze gegevens komt de overeenkomst niet tot stand. Wij gebruiken jouw gegevens om de overeenkomst af te sluiten en uit te voeren. Wij gebruiken ze ook om te kunnen voldoen aan wettelijke verplichtingen, om fraude te kunnen voorkomen en bestrijden, om (statistische) analyses te maken en voor marketingactiviteiten.

    Verstrekken wij de gegevens ook aan anderen?

    Soms verstrekken wij (een deel van) jouw gegevens ook aan andere partijen, zoals herverzekeraars, je adviseur, postbedrijven, automatiseerders en bedrijven waaraan wij specifieke taken hebben uitbesteed. Wij doen dit alleen als dit noodzakelijk is en nemen daarbij maatregelen om de veiligheid van je gegevens te waarborgen. Verder verstrekken wij je gegevens niet aan anderen, tenzij wij dit verplicht zijn. Het kan dan bijvoorbeeld gaan om de Belastingdienst, toezichthouders, de politie of justitie.

    Hoe lang bewaren wij je gegevens?

    Als je gegevens hebt verstrekt voor een offerte, bewaren wij die zes maanden. De gegevens die wij nodig hebben om een verzekeringsovereenkomst aan te gaan en uit te voeren bewaren wij na het einde van de overeenkomst nog maximaal zeven jaar.

    Gedragscode

    Wij gaan zorgvuldig met persoonsgegevens om. Daarbij houden wij ons aan de Gedragscode Verwerking Persoonsgegevens Verzekeraars. Je vindt de consumentenbrochure van de Gedragscode op www.goudse.nlals u in het zoekvenster ‘Privacy statement’ intikt. De complete tekst van de code vindt u op verzekeraars.nl. Je kunt die ook opvragen bij het Verbond van Verzekeraars, Postbus 93450, 2509 AL Den Haag, telefoon: (070) 333 85 00.

    Stichting CIS

    In verband met een verantwoord acceptatiebeleid kan De Goudse je gegevens inzien bij de Stichting Centraal Informatie Systeem voor in Nederland werkzame verzekeringsmaatschappijen (CIS) te Den Haag. Dit gebeurt om risico’s te beheersen en fraude tegen te gaan. Het privacyreglement van de Stichting CIS is van toepassing. Zie www.stichtingcis.nl.

    Jouw rechten

    Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, aan te passen of te verwijderen. Ook heb je het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van die gegevens, de verwerking ervan te beperken en uw persoonsgegevens over te dragen naar een andere organisatie.

    Wil je hiervan gebruikmaken? Stuur dan een verzoek naar De Goudse t.a.v. de functionaris gegevensbescherming, Postbus 9, 2800 MA Gouda of mail dit naar gegevensbescherming@goudse.com. Stuur dan een kopie van je identiteitsbewijs mee, zodat wij er zeker van zijn dat het verzoek door jou is gedaan. Maak in deze kopie je pasfoto en burgerservicenummer (BSN) zwart, om je privacy te beschermen. De functionaris gegevensbescherming reageert zo snel mogelijk op je verzoek, in ieder geval binnen vier weken. Vind je dat wij de privacywetgeving niet goed naleven? Dan kun je contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens (autoriteitpersoonsgegevens.nl).

    Fraude

    Onder fraude verstaan wij het onder valse voorwendselen (proberen te) verkrijgen van een (periodieke) uitkering, aanspraak of verzekeringsdekking waarop in werkelijkheid geen recht bestaat.

    Gevolgen fraude

    Fraude (geheel of gedeeltelijk) heeft tot gevolg dat er in het geheel geen (periodieke) uitkering of aanspraak wordt toegekend of verzekeringsdekking wordt verleend. Bovendien kan fraude tot gevolg hebben dat:

    er aangifte wordt gedaan bij politie of Openbaar Ministerie;

    de verzekering(en) worden beëindigd;

    er registratie plaatsvindt in het door verzekeraars gebruikte signaleringssysteem;

    terugvordering plaatsvindt van de eventueel al gedane uitkering(en) en de geldswaarde van onterecht toegekende aanspraken, of de verzekeringsdekking alsnog wordt ontzegd;

    terugvordering plaatsvindt van de kosten die eventueel al gemaakt zijn om een aanspraak of het recht op een (periodieke) uitkering vast te stellen.

    Wat kun je doen als je een klacht hebt?

    Wij streven naar tevreden klanten. Heb je toch een klacht? Neem dan contact op met ons. Meestal komen we er samen uit. Als dat niet zo is, kun je jouw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie De Goudse, Postbus 9, 2800 MA Gouda. Ben je het niet eens met de uitspraak van de commissie? Dan kun je je richten tot de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, Postbus 93257, 2509 AG Den Haag, telefoonnummer (0900) 355 22 48, www.kifid.nl. Je kan het geschil ook altijd voorleggen aan de rechter. Op de verzekering is Nederlands recht van toepassing.

    Goudse Schadeverzekeringen N.V. is ingeschreven in het register bij Autoriteit Financiële Markten (AFM). De Goudse is aanbieder van verzekeringen. De Goudse is gevestigd in Gouda aan het Bouwmeesterplein 1 (Postbus 9, 2800 MA Gouda). Goudse Schadeverzekeringen N.V. is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 29012404. Medewerkers van De Goudse adviseren niet zelf over onze verzekeringen. De Goudse werkt samen met assurantiekantoren en andere professionele adviseurs.

    Ondertekening

    Door ondertekening van dit aanvraagformulier verklaart de aanvrager/kandidaat-verzekeringnemer dat hij/zij de polisvoorwaarden heeft ontvangen. Verder verklaart hij/zij de verzekering te willen sluiten tegen de in voorwaarden van de verzekering omschreven dekking, en dat hij/zij akkoord gaat met de toepasselijkheid van deze voorwaarden. Het kan zijn dat wij de verzekering alleen kunnen aanbieden met een afwijkende voorwaarden of bijzondere bepalingen. Als dit het geval is informeren wij jou hier van tevoren over en moet je daar mee instemmen.

    #followyourdreams